Wednesday, September 3, 2008

Salam Ramathan


Hari ni dah hari ke 3 aku puasa.. Alhamdulillah aku puasa kat sini ok je. Yelah.. first time kat tempat orang. Tapi sebenarnya tak best pun.huhuuhu.. sebab aku sorang2 je. kalo ada kawan ok skit kot.. first day puasa hari tu aku berkesempatan ke Masjid Seoul, kat area situ lah baru jumpa ramai Muslim. Ramai tak ramai pun bukan semuanya orang Korea. campur - campur sebab kat situ memang kawasan tourist. Nasibku baik, aku jumpa ramai la jugak student Malaysia yang lain. Ok latu tak la sorang2.
Aku sebenarnya kalo diingat-ingat lebih best puasa kat Malaysia..yela, dapat makan apa-apa yang nak dimakan tolak batu kayu and ehem2 (yang haram la tu). Kat sini aku asyik pilih-pilih jer apa yang nak dimakan. stressssss...
Tapi tak pe, baru bermula semuanya..hehehe..

1 comment:

hisyamchemat said...

Selamat menjalani ibadat puasa. Semoga tabah menjalani kehidupan di perantauan.